2 aug. 2016

Sommar Rea

Hej,
 
Snart dax att avsluta dagen! Ska bli så skönt att få stänga ner datorn snart.
Nästa år ska jag banne mig ta senare semester. Att T ligger hemma på altanen och fortfarande har semester gör att jag ännu mindre känner för att kliva upp i ottan för att ta mig in till stan hela dagarna....
 
Tur att vi har sommartid på jobbet som innebär att vi har arbetstid fram till kl 16.00. Så hemma till runt klockan fem.
 
Har ni sett att det exploderar av massa rea lite överallt just nu. Både i butik och Online. Sommarkläder som börjar reas ut för att ge plats åt höstens kollektioner. 
 
 
Denna fina kimono landade i min brevlåda för ett tag sedan. Den blir toppen att ha med på höstens resa till Gran Canaria! Ihhhhh vad jag längtar! I mitten av oktober drar vi! Thohoo! Flickorna har inte varit iväg så långt bort tidigare så det blir premiär för dem. Det blir även min och Tommies första resa tillsammans.
 
Kimono hittar ni här
 

Har även beställt denna bikinin i svart. Det är dax att byta ut min som nu hängt med under två säsonger och börjar så smått tacka för sig.

Balconette bikinin hittar ni här


Rotade fram detta armbandet i smyckesskrinet imorse. Tycker att stenen är så fin! Det är köpt i år på Lindex.
Mitt andra armband kommer från Dyrberg & Kern och är en kär present från T som jag fick av honom när vi firade två år tillsammans.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar