26 aug. 2016

Höstfavoriter

Hösten är bokstavligen här! Tjohoo!
Nu får vi se fram emot att svepa på oss i lite fina höstkläder.
Mysiga koftor, sneakers, sjalar, långbyxor och en schysst jacka.
´
Jag har hittat en del inspiration på Pinterest som just nu är mitt absoluta favorithäng. Oavsett vad man söker efter hittar man det och lite till! 

Rostrött är en klassiker. En riktig höstfavorit hos mig :)



Gillar kappan. En ljus fin färg som lyser upp den i övrigt mörka outfiten.

 Den här färgen är vanligt förekommande i min garderob. Jag gillar kombinationen caffe latte/ nougat och vinrött. Har gärna naglarna lackade i vinrött och ett matchande läppstift till för att sätta lite extra färg.




Grönt tillhör också favoritkulörena. Just den här skogsgröna är jag speciellt förtjust i.


En stor grå halsduk kan aldrig bli fel! Går att matcha till allt! 

Let´s Kick Off The Fall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar