29 juli 2016

Crossiant och Glass på Taverna Brillo

Igår var det dax att testa Taverna Brillos Crossiantglass. Vi har länge varit på väg hit men  det har alltid kommit annat i vägen.

Jag valde hasselnötsglass som jag fick serverad i en crossiant. Jag som älskar crossianter och lätt skulle kunna trycka en om dagen, hade kanske en extra stor förväntan och kanske att jag var lite extra kritisk.

Mitt betyg landar på 2/5.
God glass och god crossiant, men jag föredrar nog ändå att äta min crossiant som den är till en god kopp kaffe.

 
 
Här finns massor av goda smaker att välja på. Glöm det där med att "jag ska bara ha en kula".
 
 
Hasselnötsglassen var grym! Den och pistage är mina favoriter.
 
 
Yvonne, Linus och Anna
 
 
I botten gömde det sig chokladsås. Något för kladdigt för min smak. Hade chokladkladd lite här och vart efteråt! Haha!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar