30 juni 2016

Occa Mobilskal

Välkommen Torsdag!
 
Två dagar kvar till semester! Känns riktigt gött! Känner mig rätt redo för lite ledighet.
 
Jag inleder min semester med en helg tillsammans med min lilla Mamma. Hoppar på tåget imorgon efter jobbet och tänker spendera ett par sköna dagar till nere i Karlskrona.
 
Tänker ha en sådan där Mor- och Dotterhelg som är så otroligt mysigt och som upplevs allt för sällan.
 
Igår landade mitt nya mobilskal  hemma i brevlådan. Mitt förra gick sönder. Sprack i sidorna. Kanske typiskt plastskal, vad vet jag...
 
Den här gången lade jag tassarna på ett i skinn.
Ett svart av märket OCCA.
 

Jag som är svag för svart och guld gillar det här skarpt!
 


Det finns även i brun nyans och hittas här.
 

 
Nu blir det en stor kopp kaffe och kanske en lite chokladbit......bara för att det är torsdag! :)
 
Önskar er alla en riktigt fin dag!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar