7 juni 2016

Middag med Vänner

Hej!
 
Hoppas ni alla har haft en fin helg och att veckan börjat på bästa sätt!
 
Jag och flickorna har varit hemma idag då Vilmas dagis har haft stängt. Njutit av solen och fikat världens bästa och lyxigaste gofika på Hembygdscafeet här i Vaxholm.
 
I lördags kom fina vänner på besök. Vi hade en sådan där riktigt bra tjejkväll med mat, vin och förstås en massa härliga diskussioner som hör en tjejmiddag till! Högt och lågt! Älskar det!
 

Fick med mig en riktigt fin bukett med ängsblommor under promenaden tidigare på dagen.
Skulle lätt kunnat ha en sådan här bukett som brudbukett. Jag tycker det är så vackert!
 


Rose´ = Sommar!
 
 
Vi hade sådan tur med vädret! Sol till långt inpå kvällen! Senare satt vi fortfarande ute med då åkte däremot filtarna fram!
 
 
Äntligen fick jag inviga mitt stora fina fat från My Tivoli! Älskar det marockanska mönstret!
 

 
Sandra, Åsa, Lisa och Erika.
Hälften Dalarövänner och hälften Vaxholmsvänner.
 
Kärlek!





1 kommentar: