12 maj 2016

Glossybox April

Välkommen Torsdag!
 
Vi är hemma idag och kurerar då Lilla V:s utslag kan vara smittsamma. Vi smörjer med salva och  inväntar skorpa på samtliga prickar innan vi får ge oss ut i vimlet igen.
 
Lilla V som älskar att vara på dagis och leka med kompisarna klättrar ganska snabbt på väggarna här hemma. Vi hoppas vara igång igen imorgon Fredag!
 
Vardagslyx för mig är att kunna skämma bort sig själv på lite olika sätt. Ett av dem är Glossyboxen. Egen lyx i fin förpackning som levereras hem varje månad.
Den kan innehålla allt ifrån hårvårdsprodukter, ansiktsvård och smink till tandkrämer, parfymprover och en mängd bra erbjudanden. Man får också Glossy Mag som är ett litet häfte med inspiration samt information om de produkter som man fått i sin box och hur man använder dem på bästa för att nå bästa resultat.
 
April månads Glossybox presenteras nedan. Allt passar ju inte alltid och då brukar jag spara dem produkterna och skapa en egen Glossybox till någon i min närhet som kan behöva lite uppmuntran.
 
 
SALLY HANSEN - Miracle Gel Lack och Miracel Gel Top Coat. Färgen Nude passade inte riktigt mig men överlacket är toppen!
UNAMI - Fuktgivande ansiktsmask
HEY HONEY - Serum för ansiktet
BENEFIT -  Bronzer för ansiktet som ger en solkysst hy. Sådana här produkter är jag lite försiktig med att använda. Känns som att dem lätt ger ränder och en onaturlig färg.
 
 
Gillar namnet på detta serum. :)
 
 
Face On - Ett följebrev medföljer boxen.
 
 
Glossy Mag, perfekt storlek som går ner i handväskan :)
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar