23 maj 2016

Dalarö Helg

Hej.
 
Hur har er helg varit? Hittat på något roligt?
Vi spenderade lördagen tillsammans med famlj och vänner på Dalarö. Som jag längtat efter att få åka dit.
Luften där ute gör mig alltid lika gott och jag älskar´t!
 
 
Vi har alltid stort fokus på helgens frukostar! Jag har alltid uppskattat långa frukostar helst i kombination till nyhetsmorgon eller en morgontidning. Det blir en så skön start på dagen och något att se fram emot när man stiger upp. Känslan av att slippa stressa iväg någonstans.

 
Lördagförmiddagen spenderades som vanligt hos hästarna. Julia och Turbo fick en skön tur i skogen och på utevolten. Jag är så glad över den här tiden vi har tillsammans både hon och jag. Ett gemensamt intresse och en riktigt skön dag utomhus oavsett väder.

 
Skymning över Askfatshamnen på Dalarö. Vi satt en ganska lång stund tillsammans med fina vänner på Solsidan som ligger alldeles vid bryggorna vid en av gästhamnarna.

 
Som den bästa av alla avrundningar på dagen bjöds det på grillat hemma hos T:s föräldrar. Man blir alltid bjuden på god mat och gott vin hos dem och överöst med en massa kärlek!
 
Nu är vi redo att möta en ny vecka!
 
 


1 kommentar:

  1. Oj vad det där såg mysigt ut!
    Å grattis i efterskott..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera