21 apr. 2016

Jag vann!

Vill börja med ett Tjohoooooo!
 
Jag har varit med och tävlat om ett presentkort värde 500 kr att spendera i Webshopen My Tivoli hos Sofie och vann!!!! HUR är det möjligt!
 
Här satt jag med nylagd ansiktsmask och hade planerat att släcka lampan ganska snart. Skummar igenom mailen och ser att det har kommit två fina kommentarer på mitt senaste inlägg här på ifrån Kristin med bloggen Onlyfemale och Anna med bloggen Ekenäsliv. Stort tack för fina hälsningar!
När jag läser kommentarerna förstår jag att jag vunnit!
 
Jag är så glad! Sofi har inspirerat mig mycket! Jag är grymt sugen på den fina vasen som hon så fint har fotat i sitt vackra hem nedan.
 
*Bild lånad av Sofi*
 
 
Gillar dessa fina förvaringslådor också! Perfekt att ha på skrivbordet eller som smyckesförvaring!

 
Och så detta......älskar mönstret! Har en mugg på jobbet i samma serie.

Fint print att sätta en svart ram runt.

 
Fin liten urna med lock som en extra inredningsdetalj

 
Doftljus Paris.
 
Samtliga bilder är lånade av My Tivoli. HUR ska jag kunna välja? Har en känsla av att det kan bli en överfull kundvagn! :)
 
Än en gång,
 
STORT TACK SOFI!
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Å så glad jag blir att jag inspirerat dig!:)
    Så kul att se vad du väljer! Finns så mycket fint hos My tivoli!

    Kram Sofi

    SvaraRadera