5 apr. 2016

Hårboost

Hoppas alla haft en fin helg!
 
Mitt hår har fått sig en rejäl boost! De gula tonerna och utväxten gick på rejäl övertid! Man känner sig verkligen som en helt ny människa efter ett besök hos frissan.
 
 
Det är första gången jag testar en av frisörerna i Vaxholm. Har haft så svårt för att byta frisör. Min egna frisör känner liksom till precis hur jag vill ha det och jag går alltid därifrån nöjd. Men att pendla till andra sidan stan är inte längre ett alternativ....



Efter rekomendation föll valet på Jessica och  Sjöklippet. Jessica kan jag varmt rekomendera! Superduktig!
 



Attans fin lokal, ljus och fräsch! Och väldigt trevligt inredd! Här kan man få både håret och naglarna fixade samt boka en ansiktsbehandling!
 

 
Lilla V var med mig och satt som ett ljus hela tiden. Hon var så duktig! Hade väntat mig lite mer "Mamma, när ska vi gå" eller "När är du klaaaar?" Hon var fullt sysselsatt med min mobil och var runt och kikade i lokalen, på alla fina flaskor och annat som fanns till försäljning på hyllorna.
 
Önskar er en fin dag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar