9 feb. 2016

Weekly Planner

Hej,
 
 
Allt väl idag? Hoppas det!
 
En av alla mina passioner i livet är anteckningsböcker och kalendrar . Jag tillhör den lilla skaran som fortfarande vill ha en fysisk kalender att skriva och klottra i. Mina sidor brukar bli ganska fulla av både viktiga noteringar såklart och vad som fakriskt står på dagens agenda, men det brukar bli massa annat också. Dem blir ordentligt pimpade :)
 
Den ådran har suttit i sedan skoltiden. Har sparade filofaxer och kalendrar sedan gymnasietiden. Så roligt att läsa idag samt ett kärt minne för livet.
 
Dagens tips blir kalendrar och veckoplaneringar som finns att printa ut på nätet. Jag har precis printat ut en månads översikt som kommer pryda väggen i köket. Det blir en bra gemensam översikt över familjens aktiviteter för månaden :)
 
 
Månadsöversikten. Stilren och bra med plats att skriva på.
 
 
Veckoplaneringen.
 
Samtliga bilder är lånade från bloggen Small paper Thing
 
Månads- och veckoplaneringen skriver ni ut här
 
Önskar er en skön eftermiddag!
Glöm inte bort att det är fettisdagen idag! Jag kommer smaska i mig en efter lunch!
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar