15 feb. 2016

Han och jag

Hej!
 
 Hur var er helgen?
Vilket väder vi fick i Stockholm i lördags! Strålande sol! Vi spenderade som vanligt dagen i stallet bland våra fyrbenta vänner. Varm choklad och kanelisar satte som vanligt guldkant på den annars så kalla läktaren i ridhuset.
 
 
Helgen inleddes dock med att jag mötte upp min Mamma på Centralen i fredags. 8 timmar efter att hon lämnat Karlskrona busstorg landade hon på Stockholms Central. Vilka kontraster! Min lilla Mamma från lilla Karlskrona är helt plötsligt på stora Centralstationen i stora Stockholm....
Helgen har spenderats på hemmaplan i Vaxholm. Nyttjat tiden fullt ut och njutit av lyxen av att få fira helgen tillsammans.
 
Efter att ha vinkat av Mamma vid bussen igår väntade en fin överraskning vid bilen.
Där stod han, min fina blomsterkille, som spenderat helgen på annat håll, med den allra rödaste av rosor och med ett brett leende på läpparna!
 
Hjärtat slog ett extra slag! Kärlek!
 
 
Älskar sådana här överraskningar! Oj oj oj vad många pluspoäng!
 
 
Rosen pryder så fint vårt vardagsrumsbord och sprider massa extra härlig energi!
 
 
HAN och jag
 
 
Fint print från Petit Charlie. Dem har så många fina posters som man kan göra precis så personliga som man själv vill!
Kika in vettja!
 
Ha en toppen bra dag!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar