8 feb. 2016

FLOWER in POWER

Måste bara tipsa om Eligoboxen! Här beställer man blommor som levereras direkt till dörren. Vill man lyxa till det i hemmet, på kontoret eller i stugan med färska blommor varje vecka så kan man beställa en prenumeration. Man får då snittblommor levererade varje vecka.
 
Men givetvis kan man beställa en enskild bukett också! Det kommer jag att göra. Tänkte överraska min Älskade Mamma på Alla Hjärtans dag genom att skicka ner en box till henne i Karlskrona.
 
 
 
Levereras i en fin och stilren box. Bara den är ju halva nöjet att få :)
 
 
Enjoy your flowers!
 
Jag brukar köpa en bukett av min favoritblomma på Hötorget som ligger alldeles utanför jobbet. Stora fina buketter till skamligt bra priser! :)
Sen är jag ett stort fan av torghandel.
 
 
 
Pionen är min absoluta favorit i blomdjungeln. Så vackra! Älskar när dem levereras inlindade i fint papper.
 
Ett annat tips inför Alla Hjärtans dag är att svänga förbi
 Petit Charlie. Där kan man frossa i ett helt gäng med fina tavlor som passar vid många olika tillfällen!
 
Kram på er!
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar