22 jan. 2016

Skrållungar Och Skärgårdsliv

God Fredag på er!
 
Underbart med helg igen!
 
Veckorna går så fort, speciellt nu när våren är på intåg tycker jag! Känner redan nu att det börjar bli ljusare ute och dagarna känns liiiiite längre.
 
För ett par år sedan bloggade jag på Skrållungar och Skärgårdsliv. Den bloggen handlar om kanske den mest aktiva tiden i mitt liv. Där jag lätt kan bocka av flera milstolpar längs vägen.
 
Jag blev Mamma till två fina flickor, Köpte hus på Dalarö, Tog över en webshop tillsammans med en nära vän som vi sedan drev under tre hektiska år och mycket mycket mera.
 
Älskade att få gå loss på FORMEX, som för övrigt pågår nu på Älvsjömässan här i Stockholm, två gånger om året och minst sagt storhandla nya fina varor till butiken.
 
Noga Utvalt som vår webshop hette var en av dem första webshoparna som sålde Gripsholms textilier på nätet. Nu finns dem att köpa överallt!
 
Att min tidigare blogg fortfarande är så besökt med flera läsare varje dag spridda över världen! Trots avsaknaden av inlägg.
Det gör mig jätteglad! Och varm i hjärtat! :)
 
http://skrallungarochskargardsliv.blogspot.se/
 
Önskar er alla en riktigt skön helg!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar