19 jan. 2016

Fanny Dress, FEMME Collection

Hej :)
 
Hoppas att allt är väl idag och att ni fått en god natts sömn :)
 
Fortfarande kallt som sjutton ute! men ändå frisk och klar luft vilket man tackar för.
 
Jag och Jessica Alvesjö verkar ha samma goda smak ;) I Nyhetsmorgon i fredags bar hon en likadan klänning som hänger hemma i min garderob. Gillar den skarpt. Älskar färgen Bordeaux. Det är en sådan där bra modell som sitter luftigt kring området runt magen och det är ju toppen!
 
 
 
Jessica i Fanny Dress från FEMME Collection. Just nu finns den på rea. 400 spänn! Skynda att fynda vettja!
 
 
Har ingen riktigt bra bild på mig i samma klänning. Här är en på mig och J från Julafton förra året. Förra året? Det känns konstigt att säga så när det var alldeles nyss. :) 
 
 
 Fanny Dress, finns både i färgerna svart och bordeaux. Du hittar den här.
 
Nu ska jag överraska en kollega här på jobbet som fyllt år. Det blir blåbärsmuffins och finkaffe :)
 
Sköt om er!
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar