12 jan. 2016

Cotton Care By &Other Stories

Hej!
 
I det klimatet som nu härjar behöver min hud ordentligt med fukt! Boostar jag inte den blir den grå och ledsen. Har blivit mer eller mindre beroende av nedan produkter.
 
Cotton Care serien från &Other Stories är en riktig 10-poängare. Perfekt konsistens och doftar nytvättat!
 
&Other Stories är ett brand till H&M. Är man i Stockholm kan man sladda förbi butiken på Biblioteksgatan 11, eller senaste nyöppnade butiken i Mall of Scandinavia i Solna.
 
Annars surfar man in på deras hemsida:
 
 
 
 
 En av mina absoluta favoriter är denna Body Oil. Efter duschen smetar jag på denna och huden får direkt en skön smidighet och lyster!
 
 
Ser lite ut som hostmedicin, haha!
 
 
 Shower cream och Body lotion
 
 
Denna produkten toppar min lista! Älskar denna scrub! Fungerar som en peeling för hela kroppen och är sådär krämig i konsistensen.
Denna scrub kan man inte bli besviken på!
 
 
 
Hand Soap, självklar i vårt badrum :)
 
 
Detta multibalm kan användas på allt ifrån torra läppar till armbågar. Ett balsam som mjukar upp torra partier. Denna lilla burk har sin givna plats på mitt nattduksbord. Jag brukar smörja läpparna med det innan läggdags och på så sätt boosta läpparna över natten.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar