19 nov. 2015

Esthechoc

Esthechoc
 
Cambridge Beauty Chocolate
 
 
Det är namnet på nya mirakel chokladen!
 
Jag som älskar choklad älskar också tanken på att kunna trycka en ruta om dagen och samtidigt boosta huden!
I senaste Glossyboxen fick man testa på denna Anti-age choklad och ska jag vara ärlig så smakar den ju inte som ljuv och krämig nougat som jag helst föredrar, men det är en riktigt god mörk choklad! Helt ok!
Läs mera på deras hemsida.
Glossybox för mig är Egenlyx som kommer fint packeterad en gång i månaden. En rosa liten låda fullsmockad med allt ifrån hårprodukter, smink, senaste trenderna och mycket annat som sätter lite extra guldkant på vardagen!
Det finns även "Man box" som min älskade T nu ska testa på. Hans första box kommer i December. Ska bli spännande att se vad den har att erbjuda!
 
 
Glossybox.se kan man klicka hem en prenumeration för 139 kr/ mån.
 


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar